1.7.2019

Kaipaus - "Haluan takas sun viereen"

"Kirjoitan tämän tekstin, koska koen tällä hetkellä vahvasti, että kaipaan ihmisiä mun ympärilleni. Olen aina ajatellut, että olen tottunut yksinäisyyteen ja vain sillä sivuuttanut koko asian mielestäni pois. Olen kuitenkin huomannut, että mielialani on ollut laskussa jo miltei kuukauden ajan. Olen tullut siihen tulokseen, että kaipaan ihmisiä mun ympärille. 

Kaipaus on tunne, mitä pelkään. Jos kaipaus valtaa mieleni, saatan tehdä asioita, joita kadun myöhemmin. Haluan karata sitä tunnetta. Tämän takia olen vain hiljaa, puhumatta kenellekään mitään, omissa oloissani, vaikka totuus on, että tarvitsisin ihmisiä viereeni ja tukemaan minua. En halua olla yksin, mutta koen silti yksinäisyyttä aivan liikaa.

Olen vienyt itseltäni asioita pois. Sellaisia, mistä olen aina tykännyt. Olen vetänyt yksityisyyteni aivan rajatuksi ja se sattuu. Nämä kaikki asiat ovat seurauksia siitä, että olen yksinäinen. Vaikka tarvitsen ihmisiä ympärilleni, vetäydyn vaan entisestään omaan nurkkaani. 

Tätä tekstiä kirjoittaessani alkaa lähes itkettämään, mutta koen, että minun on pakko jossain vaiheessa kertoa, miltä minusta tuntuu. Olen ollut pitkään, jo vuosia yksinäinen, mutta nyt sen seuraukset näkyvät konkreettisesti.

Vietän aikani tietokoneella, ilman minkäänlaista suunnitelmaa tai edes halua olla siinä. Haluaisin tehdä jotain muiden ihmisten kanssa, mutta ihmiset vain kaikkoaa ympäriltäni. Olen liian sulkeutunut. Tämä teksti olkoon minun hätähuutoni. Tarvitsen ihmisiä ympärilleni."

2 kommenttia:

  1. "Muurit jotka rakennamme suojaksemme, ovat samat muurit jotka vangitsevat meidät."

    VastaaPoista

Blogitekstisuositus

Elämä on elämisen arvoista

Nyt voin aidosti ja rehellisesti sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. Joulukuusta lähtien olen saanut kaikkia minun asioita niin paljon ...