11.2.2023

Elämä on elämisen arvoista

Nyt voin aidosti ja rehellisesti sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. Joulukuusta lähtien olen saanut kaikkia minun asioita niin paljon eteenpäin, ettei mulla ole enää mitään aihetta stressiin, ahdistukseen tai masennukseen.

Sain säännöllisen lääkityksen minun diabetekseen ja olen ottanut lääkkeet myöskin säännöllisesti kohta 2 kuukauden ajan.

Oon saanut vuokranantajani kanssa sovittua maksusuunnitelman vuokrarästeille. Maaliskuussa 2024 kaikki rästit on kuitattu ja saan asua tässä asunnossa, enkä joudu kodittomaksi.

Kaikki terveydelliset asiat on ollut hoidossa joulukuusta lähtien.

Paperit edunvalvontaan kävin viemässä maistraattiin tammikuussa. Se alkaa joskus tämän vuoden syksyllä.

Lääkäri soitti 4.1, että maksa-arvot on niin koholla, että minun pitää lopettaa alkoholinkäyttö. Päätin 8.1 lopettaa kokonaan ja se päätös on pitänyt tähän päivään saakka ja tulee pitämään tulevaisuudessakin.

Sain 2.2 vihdoinkin raahattua itseni lääkäriin ottamaan testosteroni-piikin, joka minun olisi pitänyt käydä ottamassa jo yli 3 vuotta sitten. Säännöllinen lääkitys siihenkin on nyt olemassa ja aktiivinen.

Kaikki asiat, mistä murehdin, mistä ahdistuin, masennuin ja stressasin yli 3 vuotta on nyt poissa ja ensimmäistä kertaa 3 vuoden jälkeen tunnen eläväni.

Sain vihdoin apua, jota oikeasti tarvitsen.

Elämäni on vihdoinkin elämisen arvoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Elämä on elämisen arvoista

Nyt voin aidosti ja rehellisesti sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. Joulukuusta lähtien olen saanut kaikkia minun asioita niin paljon ...