11.11.2017

Mistä "Yksinäinen Tallustaja" kertoo?

"Yksinäinen Tallustaja"-kappaleella on aika rajukin tausta, joten kappale ei sinänsä muodostunut tuosta noin vaan aiheen puolesta. Kappale kertoo siitä, miltä tuntuu olla yksin, ilman kavereita, koulukiusattuna. Miten yksinäistä on olla. Minkälaisia tunteita tulee esille. Kappale on herkkä, mutta kappaleen opetus on se, että aina on mahdollista nousta ylös pohjalta ja jatkaa elämää. Se vaatii työtä, mutta on aina sen arvoista ja mahdollista. Olen nykyään päässyt tästä kaikesta koulukiusaamisesta ja yksinäisyydestä eroon. Olen noussut pohjalta ylös, pitkän ja raskaan työn ansiosta. Siitä saan kiittää kaikkia lähimmäisiäni ja kavereita. Olen saanut kavereitakin, joten en ole enää yksin asioideni kanssa. Siitä olen onnellinen."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Elämä on elämisen arvoista

Nyt voin aidosti ja rehellisesti sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. Joulukuusta lähtien olen saanut kaikkia minun asioita niin paljon ...