20.7.2018

Muutanko Muhokselle?

Moi! Kohta on sen aika, kun muutan Muhokselle asuntolaan asumaan ja aloitan periaatteessa uuden elämän. Saavun Muhoksen asuntolaan 5.8.2018, eli hyvin pian. Muhoksen asuntola tulee olemaan periaatteessa toinen kotini, sillä tulen viettämään siellä seuraavat 4 vuotta, lukuunottamatta loma-aikoja ja viikonloppuja. Menen asuntolaan asumaan, sillä jatkuva ramppaaminen bussilla paikkakunnalta toiselle ei oikein onnistu eikä lämmitä mieltä. Olen innoissaan tästä kyseisestä päivästä (5.8), koska olen odottanut pääsyä Muhokselle jo todella pitkään. Nyt se vihdoin koittaa. Koen, että Muhos on minun paikka. Aivoni sanovat, että kuulun Muhokselle. Ei Oulussakaan mitään pahaa ole, hyvä kaupunki tämäkin on, mutta Muhos on paikka, jonne kuulun. Toivottavasti myös voin muuttaa sinne omilleni, sillä se on hyvä paikka. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Elämä on elämisen arvoista

Nyt voin aidosti ja rehellisesti sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. Joulukuusta lähtien olen saanut kaikkia minun asioita niin paljon ...