2.9.2018

Minustako ammattikuvaajaksi?

"Olette varmasti huomanneet, että olen tehnyt media parissa "töitä" moneen otteeseen. Omistan YouTube-kanavan, jolla on melko laaja katsojakunta, päivittelen satunnaisesti Instagramia lisäilemällä kuvia sinne, olen ollut live-striimaaja, olen myös bloggaaja, mutta nyt olen saattanut löytää alani, joka voisi kiinnostaa ihan työelämässäkin. Olen harrastanut valo- ja videokuvausta n. 3 vuotta jo ja pääsääntöisesti tykkään kuvailla luontokuvia. Nyt kuitenkin myös ihmisten kuvaaminen on alkanut kiinnostamaan. Hommasin tuossa n. 2 viikkoa takaperin järkkärin ja siihen välttämättömät varusteet. Olen alkanut ajattelemaan realistisesti ja tullut siihen tulokseen, että media-ala voisi olla se minun juttu. Olen alkanut sitä myöten tekemään kuvauskeikkoja myös tutuille ja kavereille. Niitä on tullut reippaasti. Ja niitä on myös mukava tehdä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Elämä on elämisen arvoista

Nyt voin aidosti ja rehellisesti sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. Joulukuusta lähtien olen saanut kaikkia minun asioita niin paljon ...