10.9.2017

Miksi kukaan ei ymmärrä minua?

"Usein tuntuu siltä, ettei kukaan ymmärrä minua. Ja ymmärrän hyvin sen, miksi näin on. Koska en itsekään ymmärrä itseäni. En ymmärrä, mitä minun pään sisällä tapahtuu ja miksi käyttäydyn eri tavalla kuin muut. Sitä on niin vaikea selittää, että en ihmettelekään, miksi minua ei ymmärretä. Ei voi ymmärtää, jos ei ole itse kokenut. Tämä kaikki johtuu Clinefelteristä. On vaikea elää, jos ei esimerkiksi tiedä, mikä on oma elämä. Miksi vaidan aina, kun menen paikasta toiseen ns. roolia? Miksi en vain voisi olla normaalisti kaikkialla? Näitä asioita mietin jatkuvasti, enkä ole saanut siihen minkäänlaista vastausta. Enkä ihmettelekään, koska muut eivät ymmärrä. Käyttäydyn, ajattelen ja teen asioita aivan eri tavalla kuin muut."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Elämä on elämisen arvoista

Nyt voin aidosti ja rehellisesti sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. Joulukuusta lähtien olen saanut kaikkia minun asioita niin paljon ...